Thursday, March 31, 2011

Igauan Lame...

sambil mendgr lagu barriers oleh David Archuleta...
hati aku cam x tenang je pas bangun tido tadi...
aPe yang aku takutakan, risaukan, resahkan pon aku x tau...
nk tgk cite series Personal Taste pon aku x mampu...

ape yg aku pikir skunk ialah STUDY..
ni tahun kedua aku amik 1st year MBBS...
igauan lame aku kembali...
pabile nak start study week aku jdi resah gelisah takut
sume adelah...
Ya Allah selamatkanlah aku dlm peperangan kali nie...
ari jumaat nie kawan aku ajak g Melake, saje nak enjoy2..
tp sbb kan aku resah gelisah nie aku tolak pelawaan mereka...
aku xde mood langsung nk pikir pasal enjoy...
arghhh... TENSION nyer hidup nie...

aku selalu pikir, ape yg terjadi kt hidup aku
hanye ujian atau balasan tuk aku...
dosa lame menghantui hidup aku...
walaupon aku da lame meninggalkan dunia tuh...

ia tetap menjadi sbb aku merase kan diri ini sgt LOSER....
kenape hidup aku selalu dilande keresahan...
aku tahu jawapan nyer...
tapi aku sgt malu nk menerima kenyataan...
adakah ini yg diname kan EGO...

igauan lame aku kembali...
igauan lame aku menghantui hidupku...
kesalahan lame ku sepanjang hidup...
Ya Allah ampunkan lah dosa hambamu ini...

No comments:

Post a Comment